Min skøre familie Robinson (2007) Se Streaming

Fuld film streaming Min skøre familie Robinson i bedste kvalitet. Spille film Min skøre familie Robinson i HD-video. Se fuld film Min skøre familie Robinson i top videoformat. Download fuld Min skøre familie Robinson i HD-kvalitet. Fuld streaming Min skøre familie Robinson i høj kvalitet.


Du vil bemærke en fuld beskrivelse af Min skøre familie Robinson nedenfor:
  • Original titel : Meet the Robinsons
  • Film titel : Min skøre familie Robinson
  • År for film : 2007
  • Genrer af film : Animation, Komedie, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2007-03-28
  • Virksomheder af film : Walt Disney Pictures, Walt Disney Animation Studios,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 91 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.6
  • Youtube ID film : S396-fnLldk
  • Oversættelse af film : EN,DE,HU,RU,IT,TR,FR,DA,PT,SV,NL,NB,ES,HE,FI,CS,ZH,PL,TH,EL,JA,NO,
  • Aktører film :John H. H. Ford (Mr. Harrington (voice)), Adam West (Uncle Art (voice)), Tracey Miller-Zarneke (Lizzy (voice)), Tom Kenny (Mr. Willerstein (voice)), Daniel Hansen (Lewis (voice)), Jordan Fry (Lewis (voice)), Laurie Metcalf (Lucille Krunklehorn (voice)), Ethan Sandler (Doris / CEO / Spike / Dmitri / Laszlo / Fritz / Petunia (voice)), Nicole Sullivan (Franny (voice)), Don Hall (Coach / Gaston (voice)), Wesley Singerman (Wilbur (voice)), Nathan Greno (Lefty (voice)), Jessie Flower (Young Franny (voice)), Joseph Mateo (T-Rex (voice)), Tom Selleck (Cornelius Robinson (voice)), Harland Williams (Carl (voice)), Matthew Josten (Michael 'Goob' Yagoobian (voice)), Stephen J. Anderson (Bowler Hat Guy / Grandpa Bud / Tallulah (voice)), Angela Bassett (Mildred (voice)), Joe Whyte (Reporter (voice)), Paul Butcher (Stanley (voice)), Kelly Hoover (Aunt Billie (voice)), Aurian Redson (Frankie (voice)), Dara McGarry (Mrs. Harrington / Receptionist (voice))
Tag med på dit livs tidsrejse

0396555

Min skøre familie Robinson er bedre film fra Walt Disney Pictures, Walt Disney Animation Studios, ledsager en beskrivelse af filmen er "Nogle familier er lidt mærkelige. Den her er et eventyr! Tag med på dit livs rejse i Disneys suveræne Klassiker ”Min Skøre Familie Robinson” – et spændende eventyr, der tager dig med til en fantasiverden fuld af overraskelser. Følg den unge opfindernørd Louis, når han rejser gennem tiden for at lede efter den familie han aldrig har mødt. I året 2037 er syngende frøer, hunde med solbriller og talende dinosaurer helt normalt. I sin søgen, opdager Louis pludselig, at fremtidens skæbne hviler i hans hænder. Men han kan ikke redde verden alene – han skal have hjælp til at fortsætte fremad, og tro på sig selv og sine idéer. Med andre ord: han skal have hjælp af den skrupskøre familie Robinson! Min Skøre Familie Robinson tager dig med på en sjov og fantastisk rejse for hele familien. Se også alt det seje bonusmateriale med blandt andet et helt nyt spil, fraklippede scener og meget mere!". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og størst bedste skuespillere.

I det øjeblik jeg første finde ud af om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg ligesom de fleste idé eller ikke. Efter at have set det Jeg synes at at kommunikere som jeg generelt virkelig sætter pris. Jeg yderst anbefaler denne film for de mennesker, der har passion for genre Animation, Komedie, Familie, . Du kan ser det uden at bruge en skilling bare klikke en knap og tilmeld, posssible ser utallige nyeste filmtitler uden at bruge en skilling.

... Online streaming Min skøre familie Robinson i top kvalitet 720p ....




Screenplay : Michelle Bochner, Animation : Tim Allen, Director : Stephen J. Anderson, Producer : Dorothy McKim
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med Min skøre familie Robinson fuldt længde og har den url til dette flick Min skøre familie Robinson i video i høj kvalitet.


Tags: saving the world, waisenmädchen, tyrannosaurus rex, adoption, future, beste freundin, rettungstrupp, time travel, time machine, mythical creature, familie, friendship, walt disney,

Share this article :

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2011. animationsfilm fuld download - All Rights Reserved